Jump to content

Welcome!

Sign In or Register to gain full access to our forums.




Photo

AppAddict for Android?


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 Arjoni

Arjoni

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 26 May 2014 - 03:32 PM

I recentry switched from ios to android and actually i am loving it. I am really missing AppAddict and i can't trust any other service.

So i am wondering if you could make AppAddict for android apps too. It would be great!!! 





#2 StarViruZ

StarViruZ

    Praise Helix

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 499 posts
  • LocationHeaven

Posted 26 May 2014 - 04:34 PM

No. Unless we have enough .apk and devs decide to add android. Meanwhile try AppPanda or AppToide, idk...

Surprise!
7aXv65U.gif


#3 Arjoni

Arjoni

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 26 May 2014 - 04:45 PM

No. Unless we have enough .apk and devs decide to add android. Meanwhile try AppPanda or AppToide, idk...

Are they infected? I am a little paranoid. 



#4 StarViruZ

StarViruZ

    Praise Helix

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 499 posts
  • LocationHeaven

Posted 26 May 2014 - 05:55 PM

I think Panda App is more likely secure but I never tried it because I don't own an android device. AppToide depending which repos you will have...

Surprise!
7aXv65U.gif


#5 Arjoni

Arjoni

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 26 May 2014 - 06:11 PM

I think Panda App is more likely secure but I never tried it because I don't own an android device. AppToide depending which repos you will have...

Panda doesn't have apps :( it has only games. For the second app, i have the most popular store which is called "apps" 



#6 tjglass

tjglass

    -

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2,389 posts

Posted 27 May 2014 - 12:39 PM

I think that it might be worth it. Mind you it will take a lot of code. Final decision is up to admins. @Freddy @Zorro @dkbame @DblD @iChr0niX

#7 DblD

DblD

    Such admin

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,326 posts
  • LocationValve Corporation

Posted 27 May 2014 - 01:35 PM

Expanding to Android is not a bad idea (imho), but apps can have viruses, which is difficult to detect, and also there is a question if there is enough interest in it (and if other admins want it).


  • MONGOLO likes this

Such Admin! I toss in a few high quality cracks here and there.

Check out my github website: http://crackengine.github.io/
Wanna donate me some cryptocurrency?
BTC: 17qEMPD6oX9HLX4gmeWtgUWMmhPPcFXVj8

DOGE: DJQYzwQdGPQDzDh9VCUgpu1mkM6JG6V2Cf




NtWpjY2.png


#8 kakarot1925

kakarot1925

    AppAddict Addict

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 454 posts

Posted 27 May 2014 - 07:03 PM

Expanding to Android is not a bad idea (imho), but apps can have viruses, which is difficult to detect, and also there is a question if there is enough interest in it (and if other admins want it).

And another thing is we would need Android App Crackers as well & probably ppl to moderate / check Android apps (so in a sense it might lead to a mirror version of AA just for Android)


  • DblD and MONGOLO like this
Posted Image

#9 DblD

DblD

    Such admin

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,326 posts
  • LocationValve Corporation

Posted 27 May 2014 - 07:13 PM

And another thing is we would need Android App Crackers as well & probably ppl to moderate / check Android apps (so in a sense it might lead to a mirror version of AA just for Android)

 

Exactly, those are the main points why I'm against.


  • kakarot1925 likes this

Such Admin! I toss in a few high quality cracks here and there.

Check out my github website: http://crackengine.github.io/
Wanna donate me some cryptocurrency?
BTC: 17qEMPD6oX9HLX4gmeWtgUWMmhPPcFXVj8

DOGE: DJQYzwQdGPQDzDh9VCUgpu1mkM6JG6V2Cf




NtWpjY2.png


#10 NinjaLikesCheez

NinjaLikesCheez

    That guy from Hackulous.

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 posts
  • LocationLondon, United Kingdom

Posted 28 May 2014 - 07:22 AM

Android is a shitty platform, pirating is easy - there's no point. 


  • Vladimir Putin, DblD and MONGOLO like this

------------
That guy from Hackulous.
Clutch
Brake
Twitter


#11 tjglass

tjglass

    -

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2,389 posts

Posted 29 May 2014 - 11:45 AM

Semi-Agreeed. It will bring more users however
  • MONGOLO likes this

#12 Arjoni

Arjoni

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 29 May 2014 - 07:13 PM

Android is a shitty platform, pirating is easy - there's no point. 

Pirating is easy yeah i agree, but there is a single website/service which we can trust. 

We trust AppAddict, thats why i asked this question. 


  • MONGOLO likes this

#13 StarViruZ

StarViruZ

    Praise Helix

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 499 posts
  • LocationHeaven

Posted 31 May 2014 - 02:56 PM

Pirating is easy yeah i agree, but there is a single website/service which we can trust. 

We trust AppAddict, thats why i asked this question. 

Android is a shitty platform, pirating is easy - there's no point. 

Also is easy to malware, viruses, hack, scam, etc... so that's a good point on choosing a trusted service.


Surprise!
7aXv65U.gif


#14 NinjaLikesCheez

NinjaLikesCheez

    That guy from Hackulous.

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 posts
  • LocationLondon, United Kingdom

Posted 01 June 2014 - 04:10 PM

Also is easy to malware, viruses, hack, scam, etc... so that's a good point on choosing a trusted service.

 

Not really - if they installed malware appaddict wouldn't check for that (why should they) so we'd be in the same situation.


  • MONGOLO likes this

------------
That guy from Hackulous.
Clutch
Brake
Twitter


#15 DblD

DblD

    Such admin

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,326 posts
  • LocationValve Corporation

Posted 02 June 2014 - 08:10 AM

Not really - if they installed malware appaddict wouldn't check for that (why should they) so we'd be in the same situation.

It's definitely too much work...

Such Admin! I toss in a few high quality cracks here and there.

Check out my github website: http://crackengine.github.io/
Wanna donate me some cryptocurrency?
BTC: 17qEMPD6oX9HLX4gmeWtgUWMmhPPcFXVj8

DOGE: DJQYzwQdGPQDzDh9VCUgpu1mkM6JG6V2Cf




NtWpjY2.png


#16 MONGOLO

MONGOLO

    delete cookies ?!

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,234 posts
  • Location///\\\ FreddyLand (comical)

Posted 02 June 2014 - 05:15 PM

Pirating is easy yeah i agree, but there is a single website/service which we can trust. 

We trust AppAddict, thats why i asked this question. 

 

It's definitely too much work...

 

Android is a shitty platform, pirating is easy - there's no point. 

yeah I agree that appaddict for android is nowhere near as needed cause of how easy pirating is LOL (4shared.com), but I do think in the long range vision it may be something to think about... and yeah ***cake does have android community..... but really I think for now what should be done is in tutorials a  new subforum called "other OS" and an android and windows section in off topic caht (subforums) were we can diuscuss these things and possibly build up the community for a future AndroidAddict ... and I agree its not really a priority... but I think a subforum would be really nice..... I started a poll here for that possibility, please vote.. https://www.appaddic...-os-discussion/


- ¡Hablo español! - LOL, see this! - Posted Image




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users